Як автовиробники зіткнулися з глобальним дефіцитом чіпів

дефіціт авто чипів

К ерівники таких автовиробників, як Volkswagen AG та General Motors Co., були оптимістичними щодо відновлення галузі на початку осені. Попит відскакував від мінімумів пандемії, і їхні заводи знову працювали.

Потім прийшли попередження. Подібно до того, як відбувся дзвінок у Skype 12 листопада між керівником логістики VW та представниками постачальника автозапчастин Continental AG. Постачальник заявив, що не буде поставляти ряд основних компонентів, необхідних VW через глобальний дефіцит напівпровідників.

Інші виробники автомобілів отримували подібні попередження від постачальників

У грудні потоки запасних частин від Continental, Robert Bosch GmbH та інших постачальників так пересохли, що VW оголосила, що припинить виробництво бестселерів, таких як Audi, та його однофамільний бренд VW на заводах у Європі, Китаї та Північній Америці. Audi, посилаючись на дефіцит мікросхем, вперше з весняних блокувань звільнив 10 000 працівників заводу. Ford Motor Co., Honda Motor Co. та інші незабаром скоротили випуск автомобілів від великих пікапів до компактних седанів.

Continental почав інформувати клієнтів у четвертому кварталі про проблеми з ланцюгами поставок, сказав представник компанії, відмовляючись коментувати конкретні дзвінки споживачів. Bosch відмовився коментувати обмін з постачальниками. VW, GM, Ford та Honda заявили, що пильно стежать за ситуацією та працюють над обмеженням впливу.

Сучасні машини використовують чіпи, які допомагають керувати елементами від двигунів та трансмісій, круїз-контролю, подушок безпеки, гальм та сидінь. Кількість чіпів зросла, оскільки автомобілі стають цифровішими, в тому числі з розважальними системами з екранами, які стали зростаючим конкурентним полем битви.

Тож наслідки дефіциту мікросхем - швидкі та загальносвітові - відбилися на галузі, оголивши структурні проблеми для виробників автомобілів, оскільки напівпровідники стають все більш інтегральними. Виробники чіпів та виробники автомобілів здебільшого не очікують, що ситуація нормалізується принаймні до другої половини року. Деякі представники галузі та аналітики очікують, що дефіцит чіпів може залишатися проблемою і в наступному році.

Генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив цього місяця: "Ми не можемо дозволити собі опинитися в ситуації, в якій ми зараз працюємо з напівпровідниками".

Білий дім цього тижня заявив, що президент Байден працює над усуненням дефіциту мікросхем в автомобільній промисловості.

Міністр економіки Німеччини Петер Альтмайер контактував зі своїм колегою в Тайбеї з січня, щоб закликати уряд Тайваню забезпечити, щоб напівпровідникова промисловість країни надавала більше чіпів німецьким автовиробникам, повідомляють уряди двох країн. У вівторок китайські регуляторні органи зустрілися з виробниками мікросхем з проханням виділити більше виробництва для Китаю, заявило Міністерство промисловості та інформаційних технологій країни, додавши, що вони "рекомендують постачальникам авточипів надавати великого значення китайському ринку."

дефіціт авто чипів